söndag 1 mars 2009

Dagens äventyr


Idag har vi varit på skidtävling med dottern. Vackert väder, bra tävlingshumör, bra uppladdning men ganska tråkigt skidsällskap på plats. Tyvärr. Men man kan ju inte få allt. Dotterns skidor preppades, kördes in och funkande bara fint. Startnummer 97, nummer 5 av 12 i sin klass damer 10 år. Kör iväg och kommer i mål på en för henne superbra tid 10.16. Blir nummer 10 av 13. Alla så nöjda, hade åket inte innehållit 3 fall och mjälthugg så hade plats och tid varit outstanding enligt skidesset själv. ;) Bra prisutdelning med fina priser och gott medhavt fika. Inget kunde ha varit bättre. Massor av fina placeringar för våra klubbmedlemmar. Grattis alla ni som åkte!!!

På kvällen besökte vi Lilly, jag vet vad jag vill men mannen i huset ska göras delaktig och bara för att, så spar han sitt beslut till senare i veckan och han besiktning av Lilly var fullt godkänd, han såg det jag såg och det är nöjsamt.


Nu saknas bara sängen!!!! Kram S

1 kommentar:

  1. Grattis, till lill-katten.
    Vad roligt för er båda att ni gillade henne, Och grattis till C som får sälja en potensiell avelshona. Måste medge att kattunge tarmen värker, men den får giva sig till tåls ...jag ska ju försöka att ha kull nästa år, om jag hittar den där speciella hanen!
    Grattis till E`s 10de plats, kul att hon gillar skidåkning!!
    När flyttar Lilly in??
    Stora Kramar Q

    SvaraRadera