måndag 30 mars 2009

Jag avskyr...

när folk säger självklara saker som t ex; när man står i en kö, den står stilla och helt plötsligt börjar den röra sig då är det alltid nån clever idiot som säger: NU FÅR MAN GÅ VIDARE. Ja shit verkligen, det märkte jag för 10 steg sen.
Eller när man kommer ut i regnet och nån säger: Det regnar till en annan som redan är dyngsur av regnet. Eller rent av kommenterar och konstaterar det man själv redan kommenterade för 2 minuter sen. Oj vilken överraskning tänker man då?!
Vad beror det på att jag blir så fruktansvärt irriterad på sånt?? Allmänt uttråkad? Hört samma sak massor av gånger? Antagligen en kombination...

Over and out!

2 kommentarer:

  1. Hej å Hå!
    Det låter som PMS!!
    Kan berätta för dom som inte träffat mig då ...att jag är en riktig häxa ,saknar dock kvast, svart katt och kaffekittel.

    SvaraRadera
  2. Oj då kanske jag alltid lider av PMS. Undrar om det är onormalt?

    SvaraRadera