tisdag 24 mars 2009

Om mig.

LIte udda info om mig.

Smeknamn: Gumman, inte hört nåt annat av nån annan....
Beroende av: Bra studieresultat!!!!
Vad tror folk om dig? : Oj inte den blekaste!
Vad får du oftast komplimanger för? Nä, inget alls tror jag. Men är dålig på att ge själv!
Vad säger du för att imponera på någon? Försöker sällan impa på folk, i a f medvetet.
Hur imponerar man på dig? Genom att visa sin intelligens utan att skryta om det.
Äger du några converse: Vet inte ens vad det är....
Sprit, cider, vin eller öl: Allt. Allt är gott.
Brukar du bli för full: Nej, inte alltför ofta.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Klara utbildningen.
Vem ringde du senast? Helene
Vad sa du senast du pratade i telefonen: Helvetet detta går inte!!!!!!
Antal timmar sömn inatt: 5 hela timmar kanske? Pluggar nattetid.
Brukar du komma i tid: Har svårt passa tid men åt motsatt håll.
När mår du bra: När jag inte behöver oroa mig för tentor. Aldrig alltså.
Hur känner du dig nu: Trött, nervös för tenta och lite snurrig av allt pluggande.
Vad tycker du om fötter: Blir äcklad!!!!!!
Vad saknar du: Tillräckligt med kunskap.
Hade du en bra kväll igår: Nja, dåligt samvete gnager och gör ont!
Favorit dryck på morgonen: Skulle antagligen gilla champagne om möjligheten fanns.
Är du blyg? Nej.
Sysslar du med någon idrott: Nej. Jag är dålig på sånt, önskar jag tyckte det var kul.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, men attraktion vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt: Antagligen, isåfall för full för att minnas.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissa stående, hela tiden kolla hur det känns att ha en.......
Är du nöjd med ditt liv: Nej, inte alldeles.
Är du bortskämd: Nej inte alls.
Vad gör du i morgon: Gör 2 kombinerade tentor.
Vad är det värsta du vet? Idioter och folk som ljuger och inte fattar att jag fattar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Alldeles för mycket!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Finns det såna?
Vad längtar du till? Sommarlovet!
Vad är det finaste du fått? Min dotter!!!!
En speciell dag du minns: 23/8 -99
Hur gammal är du: Hur var det nu med damers ålder?????
Om fem månader: Är det nedräkning till ny termin.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: Usch?
Vilken tid gick du upp idag: 6.40
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp
Har du strumpor på dig nu: Näpp.
Är det okej att gråta: Jamen givet!!!!
Har du någon gång gråtit dej till sömns:Alldeles för många gånger!
När grät du senast: Kommer inte ihåg.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, lyxa och bara va!
Bär du glasögon eller linser: Glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte, har inte ett enda.
Vill du gifta dig: Helst inte.
Hur vig är du: Inte det minsta.
Tror du på ett liv efter döden: Japp
Tycker du om sushi:Oh ja!!!!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av dem. Trött jämnt!

Detta kallas värdelöst vetande. Håll till godo.

3 kommentarer:

  1. Du är bra på beröm , för mig har du då lurat!!

    SvaraRadera
  2. Vad? Lurat med falskt beröm? Oj det hoppas jag inte....

    SvaraRadera
  3. Nja, var inte så jag menade!
    Du är bra på att ge beröm och mena det!!
    Det var inte mer än så
    Kram!!

    SvaraRadera