onsdag 7 april 2010

Speedfart.

Livet är händelserikt... Lite fööör mycket stundvis.
Kattungarna växer och frodas. Snart 10 veckor och flyttar vid 12. Hur skönt som helst... Det är jättemsyigt med 4 busar som bara älskar att bli kliade och busade med. Men dom är dyngsamma och överallt. Så snart överlåter jag dem me varm hand till deras nya ägare. :)

Annars så är första delen av praktiken färdig, 4 v på stroke/rehab. Har varit helt OK. Trevligt återse några gamla arbetskompisar, men inget direkt upphetsande arbete då det känts stundtals som mitt eget jobb.

Trondheim avverkades, 125 mil tur och retur. Intressant resa med nya bekantskaper även inte helt nya. Jag brukar få höra att ja ser saker i svart eller vitt, dömmer snabbt... Ville så gärna känna att jag hade fel denna gång också. Men föregående intryck förstärktes. Tyvärr.
Vi firade för övrigt en champion och en Internationell Champion där med både skumpa och annat gott.

Snart blir det Umeå och sen Östersund. Ska bli intressant, åtminstone det senare resmålet! ;)

1 kommentar:

  1. Gillar ordet "dyngsamma" ! Jag hoppas det går bra för dig i Umeå och Ö-sund.... Håller tummar! Vill oxå meddela att lilla Dairine är en gobit - hon kommer ur sitt skal mer och mer nu och börjar bli mindre och mindre svår att tas med. Längtar så efter bebbar fast de kan bli "dyngsamma" efter ett tag.

    SvaraRadera