fredag 23 januari 2009

Host host host!

Nån som har en bra huskur mot natthosta. Handlade diverse medikamenter på apoteket för detta bekymmer. Inget har direkt hjälpt utan snarare så lever jag på natten och sover på dan. Inte bra alls.

Hur som, jag har sett den allra sötaste lilla CRX padda med vitt. Vill ha..... Hur knäppt är det då man redan har börjat tänka namn för stamtavla och namn hemma. Fanken jag vet ju inte ens vad Gertrud har i sin mage. Kanske 5 paddor med vitt. Hur gör jag då???? Och vad är det som gör att jag blir alldeles varm invärtes av en liten svartsköldpadd och vit kattunge?????

Nu är det i alla fall fredag kväll. Ska inget alls göra, dricka lite vin och se Lets Dance. Har för första gången på massor av år nekat till arbete på mitt jobb utan dåligt samvete. Vad har hänt? Är det skolan som fördummar, förbluffar eller försmartar???? Hoppas på det sista.

Kramen till er alla!

2 kommentarer:

  1. Tycker allt du ska se hur många vackra svartpaddor m vitt du kan samla på dig! ;)

    SvaraRadera
  2. Hallå hallå, nu har jag också hittat hit :)
    kram monika

    SvaraRadera