måndag 26 september 2011

Men när är det dags för förändring då?

Tror du på att någon kan förändras att bli en annan människa än tidigare.....
Vända ut och in på allt, och byta ut alla egenskaper mot nytt.

Jag tror på en blandning, att man kan förändra sig som människa, bli nåt man tidigare inte var, använda sig av nya egenskaper. Men inte helt.

Alla kan förändras om man verkligen vill. Men det gäller att vänta till rätt ögonblick, och inte tro att allting går bara genom att knäppa lite med fingrarna. Allt händer inte i ett nafs.

Jag har förändrats, genom att plocka fram styrkan inom mig, och väntat tills saker och ting har befunnit sig i rätt tid för förändring.
Det är ofta jag har försökt att ta steget, men jag har inte varit tillräcklitg beslutsam och tiden har inte varit rätt.

Det är ofta jag kommer på mig själv med att tänka "Men gör något åt det då för fan!" om folk som klagar på sina liv.

Jag vet inte bättre än alla andra.
Jag vet bara bättre än vad jag själv visste förr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar