tisdag 24 januari 2012

You rock my world!

Finnas och behövas....Så borde väl alla kärleksförhållanden och vänskapsrelationer fungera. Aldrig någonsin ett ensidigt givande eller tagande.

Jag älskar att ha käket klart när hjärtat kommer hem likaväl som jag älskar att maten är klar när jag kommer hem. Att få en matlåda levererad till jobbet såsom jag skulle göra tillbaka. Skicka ett sms och undra " vad vill du ha för middag" svar: "Pussar". Svar tillbaka " hmmm hur blir det med matlåda då?" svar" Du får komma och mata mig"......

Jag har numera vänner som bryr sig, de ringer och kollar läget. Stödjer, hurrar lyfter och tar ner mig ( på ett bra sätt) Bidrar med nya synvinklar och aspekter. Hoppas jag kan göra detsamma för dem.

Just nu är jag så uppfylld av lycka att jag tror jag ska gå ut på bron och skrika" JAG ÄLSKAR LIVET"!!!!

1 kommentar: