torsdag 27 augusti 2009

Jajamänsan

Känner mig fortfarande arg efter i söndags. Skulle gärna klämma åt nån stackare som kommer i min väg. Lär väl hända i helgen på utställning när man verkligen inte är utvilad och fräsch i hjärnan. Risken finns att det kommer nån stackars jävel i vägen som säger några illa valda ord. Fick tipset att man kan hänga upp en bild på väggen på den man är förbannad på och sen verkligen skrika ut vad man vill ha sagt. Är bara rädd att grannarna börjar undra vad som sker. Min stämma är inte så liten och klingar inte som små klockor.

Nåja min tid kommer säkert, bara tålamodet räcker. Ensam är INTE stark!

2 kommentarer:

  1. om jag vore Tingeling " vad skulle du då önska?
    Tänk dej noga för ...allt du önskar kan hända!
    Men om man då inte ville va ensam men blev det ändå på grund av ens uppsyn, vad gör man då??

    Jag känner mig drabbad av detta!!Hur kan jag uppfattas så fel när jag är så snäll och rar? Kan du ge mig några svar?

    SvaraRadera
  2. Den som bara ser till utsidan vet inte vad den går miste om! De som tagit sig tid för att se vad som finns bakom fasaden och upptäckt en alldeles jättefin kompis blir (kanske) belönade med vänskap!

    SvaraRadera