tisdag 3 november 2009

Förslag till ledningen på Coop

Jag får väl erkänna att humöret inte direkt är på topp. Jag erkänner också att jag gnäller en massa. Men det är mycket nu...
Käre sambon är dålig, låg i humöret och trött. Ser att vikten börjat rasa....
Själv har jag kolossalt mycket i skolan. Kolla nu har jag gnällt här också. Fy mig!

Sen så ska jag gnälla på pensionärer med. Kikade in på Coop idag på hemvägen för att snabb handla. Det enda som inte blev var snabb. Fasen dessa panchisar som tränger sig före, står ivägen och är allmänt sega. Måste stå mitt i gångar och snacka med andra likasinnade och inte flytta sig när nån vill fram.
Inte kunna välja i mjölkdisken, inte veta vilken valör på pengar som det ska betalas med, göra stooor procedur av att stoppa tillbaka växelpengar. Lilla lugna fina jag, not!, höll på att få ett sammanbrott. Helt fucking otroligt.

Nu föreslår jag att Coop ska införa tider för dem att handla på, ex mellan 10-12, mellan 12-16 kan barnfamiljer trängas, därefter de som har ett jobb eller i alla fall lite mera bråttom och inte vill höra skrikande ungar och se sega pensionärer.

2 kommentarer:

  1. Tycker det är ett system som borde införas på alla affärer!!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, känner igen mig till hundra ! Jag får psykbryt på såna...jiiissssuuuuussss... nä handla efter kl 19 för då sover dom jävlarna !
    kram på dig och hoppas humör, vikt och allmänt-må-bra kommer tillbaka

    SvaraRadera