måndag 16 november 2009

Yeack och bläähhh

Suttit 3 timmar idag på föreläsning i Vårdhygien och infektions sjukdomar. Tur man inte är inbillningssjuk då hypokondri säkert lätt frodas av dessa små äckelsaker som finns rent utav överallt. Till och med i normalt tillstånd.

Hursomhelst kändes det bara fint att komma hem och öppna ytterdörren och känna lukten av nybakt sockerkaka och nyskurade golv. Jag måste erkänna och jag skulle lätt kunna vänja mig vi det! Måste lära mig löneförhandla bra när jag läst klart så jag har råd med en hemma man.....

Imorrn väntar surrstund hos goda vännen K. Det var ett tag sen och jag ska med glädje känna och klappa den dräktiga i huset.

2 kommentarer:

  1. Lär mannen löneförhandla och bli hemmafru istället! Det skulle jag gladeligen bli...

    SvaraRadera
  2. Visst har hon en härlig kula!
    Hoppas bara de kommer på en söndag och inte en veckodag!!Kram på dej

    SvaraRadera