onsdag 25 november 2009

Hypokondri och irritation

Blir så himla irriterad på människor som inte kan hålla käften när det är föreläsning. Ingen respekt alls mot den som föreläser och inte mot oss plugghästar som vill höra. ;)

Annars så har jag senaste månaden drabbats av lite slängar av hepatit : klåda på kroppen, gallbesvär: de 3 F:en fat, fortie, female, Magsjuka via telefon, hypotyreos; fet, torr och irriterad. Jag har däremot klarat mig från prostatacancer vilket känns bra då jag rent allmänt tror att jag saknar en prostata.

1 kommentar:

  1. Hej och god fortsättning!
    Vill nu inte så här på detta års sista dagar göra dig orolig. Vill ändå med min korrekthet påstå att du faktiskt har en prostata-men ack så liten :-) Därav dina maskulina drag. Har de inte kommit än så gör de´...Jag sliter ut mina med pincett. Autchh - pina och då är det inte colada till efternamn :-)
    Gott slut min vän och haf förtröstan.
    Ps. Gentlemannen är inte död. Jag är gift med honom Ds

    SvaraRadera