onsdag 20 januari 2010

Erkännande...

Japp, det är lika bra att jag erkänner: Jag är periodare.
Så var det sagt. Det känns skönt att erkänna. Nu handlar det inte om några allvarliga saker utan hur saker och ting blir gjorda och när vissa saker smakar bättre än andra gånger.
Tex Handarbete, ibland broderar jag som en dåre, sen blir det ett lååångt uppehåll och sen är jag där igen. Hålla på med gamla bilder, ja det är nog ett halvår sen sist och nu är det skitkul igen! Tycker inte alltid Te´smakar gott men nu är jag i en period när jag till och med kan längta efter det.

Ytterligare en insikt rikare med andra ord. Det gör att jag inte behöver ha dåligt samvete för att en del saker blir liggande ogjorda för nu vet jag att när rätt period kommer så blir det gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar