onsdag 13 januari 2010

Självanalys

Kom på mig att undra hur andra uppfatar mig. Läste ett inlägg om hur man som kattuppfödare förväntas vara för att lyckas. Det stämmer väl inte helt i min bild men jag vet lite hur jag uppfattar saker. Den som har starka åsikter kan jag respektera bara det råder konsekvens. Att ha åsikter och sen ändra sig efter hur det passar sig. Det respekteras inte. Att låtsas vara intresserad av person för att ha en baktanke och vilja ha ut nåt, det gillas inte av mig. Däremot sann vänskap, på gott och ont, det köper jag!

Ja hur är jag nu då... Bestämt i min uppfattning, skaffar mig ofta lunskap innan jag uttalar mig för att inte verka dum, verkar säkert snorkig för (tack C! ;) det var du som gjorde mig uppmärksam) jag dömer (!) snabbt vad och vilka sokm är intressanta eller inte. Och Fan oftast har den magkänslan lett mig rätt.

Nåja, jag anser att kvalitet går före kvantitet. Jag har några få vänner som jag tycker om, det räcker för mig!

2 kommentarer:

  1. Jag kan ju faktisk ge dej beröm, du är en ledar typ ...men tro inte att du kan bossa över mej;))
    Jag tycker oxå att det är viktigt med konsekvens, som man bäddar för man ligga...och om man är slarvig så är det endast sig själv man får skylla!!

    SvaraRadera
  2. Kvalar man in där när man började vänskapen med att distansförälska sig i din katt ..... sen åka 100 mil i hyrbil bara för att träffa honom - inte dig !!!!
    Hahaha tänk va hur känslor kan slå till !
    Sen upptäckte jag ju att du är hyfsad du oxå så du fick vara vän med mig..... tjo.....

    SvaraRadera