söndag 21 juni 2009

Fotarbete

Man kan använda fötter till många saker. Vad en del verkar ägna sig år är slickeri av fotsulor och ibland tror jag tungan slinker in så djupt som mellan tårna. Då jag själv är född skeptiker så brukar jag alltid försöka analysera vad som framkallar slickandet. Ibland är det inte riktigt klart men efter hand klarnar det och då är syftet blottlagt. I och med det så kommer slickaren inte längre in mellan mina tår. Ibland måste jag ta mina vänner C och K till hjälp för att kunna analysera och tillsammans måste jag säga att vi lyckats mycket bra.
För mig har fötter alltid varit det äckligaste som finns på människan, rövar likaså därför ägnar jag mig inte åt den typen av fotarbete eller ändjobb..... Nä jag anser mig ha större värde än så, take me as I am, or leave it.

2 kommentarer:

  1. Har ju inte så mkt emot fötter men att slicka dem el andra mindre trevliga ställen skulle aldrig falla mig in!!! Anser att det är mest tragiska personer som håller på med sånna dumheter!

    SvaraRadera
  2. Ja-ha ja; fot arbete eller sätesjobb det är frågan. vill inte göra det eller ha fått det av andra, blää!!Tycker inte heller om fötter,Ernst Kirsiger har gjort att begreppet är ännu mer laddat...rumpor är snyggt i snygga jeans men att sticka in tungan och rota runt...du för står nog själv att det inte kommer på frågan!!

    SvaraRadera