måndag 15 juni 2009

Fundering

Ibland har man ju sina funderingaer hur folk fungerar. Jag tycker själv att jag är okomplicerad, försöker säga vad jag tycker när jag blir tillfrågad (även annars), när jag är glad syns det och när jag är sur syns det. Har länge läst en uppfödarkollegas blogg och fascinerats över hur h*n behandlar andra som mindre vetande och mindre viktiga. Denna personen har högtidligt förklarat att h*n vill vara bäst. Det får i och för sig stå för den personen men jag är som sagt fascinerad över att h*n inte brytt sig över andra tycken och agerande. Till nu! Nu är det ett långt inlägg där h*n bemöter kritik och skitsnack. Känns lite lustigt för i tidgare inlägg så har h*n bara skrivit att "skit ner er", ( min fria tolkning). Summan av detta känns som att det faktiskt är så att h*n bryr sig. Trodde h*n njöt av baktaleri för då får h*n vara nån... Blir man omtalad så är man nån som räknas. Kan vara så att personen ifråga blivit ensam och VUXEN!

Annars efter helgen så förvånas jag rent allmänt över beteenden. Ena stunden ringer man 10 ggr på en vecka och pratar och nästa gång när man rent av träffas så finns det inget intresse av att prata. Komplicerat.
Jag är väldigt tacksam för mina vänners sällskap i helgen som varit! Very Nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar