onsdag 10 juni 2009

Vila


Så har första veckan av sommarlovet snart sprungit iväg. Därmed är också första delen av Stieg Larsson serien avverkad, likaså sommarens första utställning. Fina resultat som jag är supernöjd med. Vi har även hunnit med tandläkaren och dotterns tanddragning. Mutan/uppmuntran blev en studsmatta. Vi höll ut länge men till sist så kom det en på denna gård med. Lyckan är stor kan jag meddela. Vädret lämnar en del att önska, men det är skönt att få tillbringa tid i soffan under en filt med 3 spinnande missar och Stieg Larsson.....

Gjorde en liten upptäckt idag. Skulle hämta mina mediciner på apoteket och före mig var en av ortens kristna och väldigt tillknäppta damer som just gått i pension. Tror hennes sommar är lovande då hon faktiskt köpte glidmedel.. Heja på!


Lägger in en bild på mig och Lilly som togs i helgen som var i Njurunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar