måndag 27 juli 2009

Är det någon mer än jag...

som kan känna plötslig ångest utan att kunna förklara vad som är fel. Att bli himla rädd att nåt har hänt eller ska hända. Att ibland vilja kunna stoppa tiden för att man är så himla toklycklig i just det ögonblicket. Att önska att det aldrig ska bli annorlunda än det är just nu.
Att känna att det stundvis inte finns något som stämmer, allt blir fel och i nästa stund så faller alla bitar på plats. Att leva i ett kaos, inget blir rätt hur man än kämpar för att tillrättalägga allt. Lite senare är allt rätt, planer går som de ska, och ångesten finns inte på världskartan utan ordet nöjd kunde vara tatuerat i panna.

OM ingen annan känner så som jag är väl jag unik, vilket jag har mycket svårt att tro att jag skulle vara. Varför? Jo de gånger jag ex spelar på hästar eller tips och råkar ha typ 12 rätt på tipset så har alla andra det med och utdelningen är minimal. Det vill säga då är man som alla andra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar