måndag 13 juli 2009

Busy day


Idag har vi gjort massor i denna familj. Destination Umeå. Först så var vi på Forex åsså sen på Eurasia och åt buffe.(mums Lilla My!!!) Sen bar det iväg till plantagen och Jula och Rusta och Jysk och när vi avgjorde att Ume´ ar avverkat så svängde vi in hos K och E på hemvägen. Där fick den trötte chauffören kaffe och jag blev lite tunnare i skallen! Tack för det!!!!!

Sen hem å plantera ner det som inhandlats. Cykeltur med dottern och sen lite städpyssel inne å ute. Så nu är jag redo för sovdags.

2 kommentarer:

  1. Jaha minsann - nu håller ni på och gör fint tills jag ska komma (hehehe)
    Vad säger du om mitt Galleri ......fniss

    SvaraRadera
  2. Men buffé utan mig !!! Hur gick det till.. har mitt kvar någon regnig dag framöver...
    Forex, ska ni utomlands ? Låter nice isåfall
    kram Lilla My

    SvaraRadera