fredag 6 februari 2009

Att vara nöjd.


Att känna sig nöjd över någonting man presterat är en härlig men farlig känsla. När man når känslan blir man så glad, man kan vara generös mot andra och i största allmänhet grisigt nöjd. Man önskar känslan ska hålla i sig lääänge, men gör den det finns det risk att man blir självgod och det är inte alls bra. Självgoda människor är avskyvärda, dom står ofta ganska ensamma för vanligt folk orkar inte med dom. Huga, hoppas jag aldrig blir sån....


Så, nu är det dags snart att min nöjdhet går över ( den över att skrivit toppen bra på den bautastora anatomi och fysiologi tentan) annars kanske jag blir självgod och jag vill ju för allt i världen inte vara utan mina vänner!!!!!


Hej hopp, ha det allra bäst!! /S

3 kommentarer:

  1. Gotta dig ett bra tag du att du lyckats så bra på tentan!!! Vi överlever nog ;)

    SvaraRadera
  2. Tack! Du är så generös!!! Men lova att du säger åt mig om jag blir självgod!!!

    /S

    SvaraRadera
  3. Klart du ska må gott efter en sån tenta... Vi kompisar gläds ju med dig!!

    SvaraRadera