söndag 22 februari 2009

Diverse funderingar


Önskar att jag kunde skriva lika knivskarpa inlägg som vännen K, vara lika underfundigt rolig och ordkonstnärlig som många andra bloggare. Men icke, här sitter man tom i skallen, trög i fingrarna och alldeles göralös. Tänker givetvis varför ska man blogga då, jo du det kan man fråga sig. Men jag har inget annat göra just nu. Helgen har varit sådär, började lördagen med en makalös huvudvärk, gaaah. Skulle gärna gett bort den till nån annan dumskalle som kanske skulle behövt den bättre. Min vanliga huskur med ipren och cocacola och sömn motade iväg eländet och sen kom bakiskänslan. Inget funkar riktigt, den lättaste sak blir svår. Men nu idag känns det bara fint, ådrog mig dock en annan åkomma på em; Paltkoma! Huga, gott men sövande! Hur var det nu det hette; JO Raspeballer, hehehe, coolt namn!


Hur som helst växer CRX bebisarna bara fint, lilla röd utvecklas bra och jag känner mig tillfreds med hela kullen. Vad jag däremot inte känner mig tillfreds med är alla knäppisar som kontaktar mig nu. Och så denna j-vla allergi, vem fan sprider ut att CRX:ar ska vara allergivänligare än andra raser? Den som gör det skulle jag vilja ha ett allvarligt snack med. Ser ni han/hon skick hit´n!


Annars får ni ha det! /S

3 kommentarer:

  1. Japp, 4 tjejer och 1 kille. Supersöta!:) Vore det inte kul med en liten krullig en hemma?!

    SvaraRadera
  2. Kom bara ihåg att jag ska kika på alla innan du bestämmer dig... ;) för vars de ska åt för håll... Klappa mamma Gertrud och halvsyskonen från Alma..

    SvaraRadera