torsdag 28 maj 2009

Besiktning

Har varit på knölbesiktning på Vårdcentralen idag. Inte den stora knölen mellan axlarna utan en liten bak i nacken. Den har gjort ont ett tag och när jag gick dit hade jag intalat mig själv att gnälla rejält så att den snabbt skulle tas väck. Men S kommer in till snygg doktor som med varma och trevliga händer klämmer och känner (på knölen alltså), (ja den i nacken), frågar hur jag mår, tittar med bruna ögon på mig och lägger huvudet på sne´. (Bögvarning? jajamänsan) Säger att givet får jag en remiss till Kir mott. men den kommer att ta 3 månader. Där borde S ha harklat sig och sagt Stopp nu, jag vill ha den väck nu. Men gjorde S det???? Nä, bara hummade med att självklart 3 månader, inga problem, absolut visst hör jag av mig om den besvärar mer.
Tillbaka i bilen svär jag för mig själv; Jävla pucko. Vars tog stöddiga S vägen, hon som skulle hjälpa mig??? Hittade henne först utanför Vårdcentralen. Svikare!!!!!

Summan av kardemumman; 3 månaders nackont till! Yiipiii!

1 kommentar:

  1. Har ni såå tjusiga läkare att t om du blir som gelé.... fasen man bor på fel ställe ;)

    SvaraRadera