onsdag 27 maj 2009

Tuta å kör!

Snart bär det av ner till Universitetet för näst sista gången denna termin. Kan knappt fatta att det snart är lov och pluggfritt i 3 månader. Idag ska uppsats redovisas och oppnoneras på. Gulp. När jag läst de andra brudarnas uppsatser får jag en lätt obehagskänsla i magen. Dom är ju så mycket bättre än jag. Utom en av dem, he he. Hon har skrivit lite, fel, dåligt och saknar jättemånga obligatoriska saker. Den ska jag opponera på. Hur snäll ska jag ställa in mig på att vara idag? Hmm, låt mig tänka...... Inte snäll alls just nu, så vi får se. ^_^

Känner mig inte så snäll då jag löpande får rapporter om att killarna i dotterns klass inte alls är snälla..... Måste snart ta till storsläggan å skicka H till skolan och snacka allvar med killar och föräldrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar