måndag 4 maj 2009

Denna dag

Hur beskriver man denna dag i ens liv? Började suddigt men jag blev mer och mer klarsynt ju längre dagen gick. Passar rätt bra in tror jag.
Annars går livet sin gilla gång. önskar att de små fyrbenta monstren snart ska flytta. De är nu 11 v och 2 dagar. Ska bli skönt att de kommer till sina nya hem så vi får lära känna Lilly bättre.

K! Du öppnar mina ögon titt som tätt. Nyttigt för mig! Det får mig att tänka till och inte fastna i invanda tycken och tänken. Alltid lika kul att bolla.
C! Jag är glad att det rätar på sig! Det gör er båda gott!
M! Hoppas dina kommande bebisar blir måååånga!!!! Moahahaha.
K! Hoppas och önskar att du blir nöjd med den lilla här.

Ska snart hitta åt säng, täcke och kudde. Ska upp 5.00 i morrn bitti och ge mig iväg till avd 6 och fortsätta vara en intresserad och frågvis elev. Puh!

Kramen på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar