onsdag 6 maj 2009

Gnäll!

Ja så är det!!!! I dag är det min tur att gnälla! Det måste få vara så, alla andra kan inte få göra det jämnt!
Jag ska gnälla på:
1: Varför kan inte folk hålla sig rena???? Borde det inte vara så inrutat i människans natur att det faktiskt alltid ska funka. Ta till ex han som jag mötte på ICA idag. Luktar faktiskt över frysdisken. Yeak! Eller som den som jag idag tvättade för att sätta en kateter...Behöver jag berätta...Nä trodde inte det.
Nr 2: Velpellar. Tycker inte riktigt om såna. Först vara väldigt tjenis och tycka en sak, sen i nästa ha gjort helt om för att då bestämma sig för nåt annat.
Nr 3: Osanning. TYcker oerhört illa om dom som ljuger mig rätt i ansiktet och gör det så dåligt att jag fattar. Är ju en anng trög så det är väl inte alltid det går fram. Alltså måste det hända oftare än jag tror. Var ett tag sen nu, tror jag.....
Nr 4: Det är nu man borde gnälla om krig och önska fred på jorden. Men nej! För fasen kriga på! Genom krig visar man missnöje och då är det bra också.
Nr 5: Borde man inte ha ett visst tvång att lära sig nytt språk i nytt land? Eller ska landet byta språk så "man" förstår?
Nr 6: Hatar katten som sitter utanför min dörr och skriker nu!
Nr 7: Tycker intensivt illa om att inte kunna sova efter att ha haft kväll och ska upp 5 i morrn bitti.
Nr 8: Hatar redan min rapport som ska skrivas om KOL, Hjärtsvikt, nutritionsproblem och pulmonell Hypertention.
Nr 9: Hatar att inte kunna äta så mycket godis jag vill, just nu väldigt godis sugen. Bad!!!!!!
Nr 10: Känner att hatandet blev tunt på slutet avrundar därför med: Älskar mitt kommande nya yrke. Ska bli kanon att få (förhoppningsvis) jobb på sjukhuset sen.

Upp till kamp mot lort Sveriges befolkning! Tvätta er för Fan! Särskilt ni män och ni vet var!!!!

2 kommentarer:

  1. Nåja, bättre kan du väl?? Du får då ingen gnällkärring pokal av mig i allafall!!Och Lortgrisar finns det massor av ta bara de som offentligt petar sig i näsan för att sedan smaka på det, -humm, det var saltare idag??Super snuskigt, tänk dej sedan att dessa vill ta dig i handen...yhou, äkligt!!!

    SvaraRadera
  2. Du vet lite du! Det finns det som är äckligare än kusar och snor på händerna! Kom igen bruden å va mer fantasifull!

    SvaraRadera