onsdag 20 maj 2009

Bokslut i all ära!

Min kompis K gjorde ett inlägg i sin blogg om att göra bokslut. Jag håller med om att känslan är förlösande, det är otroligt berusande att klarat en stor utmaning och få lämna ifrån sig och tänka att nu är det klart.
Men fasen innan man nått dit är det banne mig ingen berusning.Snarare tvärtom, just nu mitt i slutet på en rapportskrivning. Känns bara som om det är ett helt helvete av ordbajsande för att få ihop de obligatoriska 8 sidorna. Kattungarna har nu flyttat. Skönt förvisso men tänk om deras nya ägare inte tycker om dem, det inte funkar osv. Alltid samma pirr veckorna efter en kull avflyttat till sina nya ägare.
Ska snart ta ett glas vin, när H kommer hem. Fixa maten, och sen avsluta skrivandet och stornjuta av att det är 7 dagar ledigt nu! Från skolan det vill säga, 2 nätter ska tillbringas på mitt jobb....

3 kommentarer:

  1. Här är det iaf en som är nöjd med den nya familjemedlemmen :)
    Ta 2 glas vin så du riktigt varvar ner...

    SvaraRadera
  2. Det är skönt med köpare som dig!!!!!!!!!

    Kram Siw

    SvaraRadera
  3. Jag är ju också mer än näjd med min lilla gosekissa!! Men det vet du ju redan om! ;) Har ju fått min fjärde S*Mobackens katt så kan ju klart rekommendera dem och skulle någon av nån anledning bli missnöjd har det inte med katterna o göra iaf, då är det ägarna som har något fel isf! ;)
    Kram

    SvaraRadera